PitaPata Cat tickers

zondag 24 februari 2013

Siësta




 
Vandaag is het drietal 7 maanden oud.

6 opmerkingen:

  1. Ik zou ze zo willen knuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een geweldige foto's meis. Vooral die waar de cyper met zijn pootje op de zwarte ligt. Zo beschermend lijkt het.
    Dikke knuf
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die hebben het gezellig samen zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ingrid,dank dat je me bent gaan volgen!

    Kom hier ook maar eens kijken, leuk al die foto's van de poezebeestjes.
    Je hebt er nu dus drie als ik het goed begrijp?
    Je had er eerder toch 2 meen ik me te herinneren?

    Groetjes,Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Marga, dat waren mijn vorige twee poezen, die zijn 17 en 19 geworden. Deze draken zijn nu 9 maanden.

      Verwijderen
  5. Haha, draken....maar dan wel leuke draken hoor!

    Goed weekend...

    Groet,Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.