PitaPata Cat tickers

maandag 1 oktober 2012

Freek heeft een zere voorpoot

Freek heeft zich vanavond laat bezeerd. Ik was op dat moment niet in de kamer, maar toen ik terug kwam liep hij mank. Ik ben nog geen 5 minuten de kamer uit geweest en toen ik de kamer uitging lag hij hoog in de plafondkrabpaal, dus ik denk dat hij verkeerd gesprongen is, of gevallen is toen hij eruit kwam. Ik houd wel vaker mijn hart vast met Freek en die krabpaal. Wat dat betreft is Freek een echte daredevil. Hij liep wel op zijn poot, maar liep mank. Ik heb Freek opgepakt en mocht aan zijn pootje zitten zonder dat hij hem terugtrok of mauwde. Ik kon niets ontdekken van dikte of een wond, dus ik denk dat hij hem een beetje verstuikt heeft. Gebroken is het zeker niet.

Later speelde hij een beetje met een propje, waarbij hij ook zijn linkervoorpoot gebruikte. Ook liep hij weer beter, al hield hij wel zijn pootje nog omhoog als hij zat. Nu ligt hij weer boven in de krabpaal, klimmen gaat dus nog gewoon. Robin ligt bij hem in het hok boven in de klim/krabpaal en dat mag gewoon van Freek en als hij veel pijn zou hebben, zou hij Robin niet dulden denk ik.
De komende uren zal hij slapen of rusten en dan morgen maar kijken hoe het gaat. Maar na wat ik vanavond gezien heb, denk ik eigenlijk dat het wel meevalt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.