PitaPata Cat tickers

zaterdag 20 oktober 2012

Als kool

Robin, Freek en Guusje groeien als kool. Ze zijn echte peuterpoezen geworden en worden met de dag ondeugender. Zonder problemen springen ze op banken, stoelen, bedden en lage tafels. En via, via is nu bijna elke plaats waar ze heen willen te bereiken. Ik moet uitkijken met wat ik waar neerleg, voor ik het wist deed de hoofdtelefoon van mijn mp4 het niet meer, omdat er een kabelbreuk in zat. ;-). Goede les om die niet meer zomaar op tafel te laten liggen.

Wanneer ze niet in de klimpaal liggen te slapen, is er altijd wel eentje in de buurt. Zit ik op de bureaustoel, dan willen ze erbij en meestal ligt er wel een of twee achter me. Zit ik tv te kijken of te lezen dan ligt er altijd wel eentje op schoot. Maar vaak liggen ze alle drie bij me. Ze zijn gelukkig heel sociaal en aanhankelijk. In het begin hielden Guusje en Freek nog wat afstand, maar dat is helemaal over. Zodra er iemand binnenkomt, wordt diegene door de drie musketiers gelijk begroet, besnuffeld en soms zelfs vrolijk besprongen ;-). Zodra er mensen in de hal zijn, lopen de poezen al naar de kamerdeur, ha, mensen lijken ze te denken. Leuk! Dan willen ze geaaid en geknuffeld worden en het liefste zo lang mogelijk. Wil je me optillen, geen probleem, graag zelfs. En Guus kruipt gelijk op schoot als hij de kans krijgt. Ze willen overal bij zijn en alles in de gaten houden, nieuwsgierig dat ze zijn. Het gaat dus super met ze en morgen zijn Freek, Guusje en Robin hier alweer vijf weken. Tijd vliegt voorbij met ze.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.