PitaPata Cat tickers

woensdag 12 september 2012

Zondagmiddag in dit theater....

....de premiere van 'de drie broertjes'. Want dan vindt Mamma Mauw dat ze lang genoeg voor hen heeft gezorgd en dat Guusje, Robin en Feek het vanaf die dag zonder haar moeten zien te redden. Haar werk zit erop, mijn avontuur gaat dan beginnen, want zondagmiddag pakken de broertjes hun knapzak en verhuizen ze naar mijn nederige onderkomen. Het zal een drukke, maar vrolijke boel worden, denk ik. Hopelijk voelen ze zich zo snel mogelijk op hun gemak. Ze zijn met z'n drieën en dat scheelt enorm dan wanneer ze ergens alleen zouden wonen. En ik heb een handdoek meegegeven om bij mamma Mauw en de kittens te leggen, zodat de nestgeur aan de handdoek komt. Misschien helpt het om de kittens zich veiliger te voelen als ze hier net zijn.

Die dag is wel dubbel, omdat het dan precies een jaar geleden is dat Romy een hersenbloeding kreeg. De volgende dag heb ik haar moeten laten inslapen. Romy heeft de prachtige leeftijd van 19 jaar mogen bereiken. En nu, na bijna een jaar, is het goed dat er nieuwe kattenverhalen gemaakt zullen worden. Het heeft zo moeten zijn dat de kittens komen, rond de tijd dat Romy een jaar is overleden en het voelt goed.   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.