PitaPata Cat tickers

zondag 5 augustus 2012

Of ze er naar zullen luisteren.....

.....weet ik niet, maar sinds ik weet dat er over een aantal weken weer poezels rondlopen hier, ben ik op zoek gegaan naar namen. Mijn zes vorige poezen, luisterde overigens wel naar hun namen, dus er is goede hoop dat de twee nieuwe poezen dit ook zullen doen.
Ik had en aantal voorwaarden waar de namen aan moesten voldoen. Niet te kort en niet te lang, het liefste twee lettergrepen en geen namen met dezelfde voorletter of dezelfde klanken. Na ontelbaar veel leuke, mooie, maffe, vreemde en minder leuke namen gehoord en gelezen te hebben heb ik de namen Guusje en Robin gekozen. Ik liep al een tijdje met deze namen rond en ik blijf ze leuk vinden. Er komen veel leuke reacties op, de meesten gaan over dat je deze namen niet vaak hoort en dat vinden mensen leuk. En ik ook.

Ik heb gehoord dat moederpoes Mauw een goede en zorgzame moeder is. Van alle poesjes zijn inmiddels de oogjes nu open en ze beginnen al een beetje in de doos rond te kruipen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.